Yrityksen kasvun edellytys on yhä parempi tulevaisuuden ennakointikyky

Kirjoittanut Vere Oy - 03 helmikuuta, 2020

Yrityksen kasvun edellytys on yhä parempi tulevaisuuden ennakointikyky

 

Yritysten, liiketoimintamallien ja palveluiden elinkaaret lyhenevät entisestään. Toimintaympäristön muutoksen kiihtyessä yritykset yrittävät kilpaa ymmärtää, minkälaista liiketoimintaa niiden tulisi tehdä palvellakseen asiakkaitaan tulevaisuudessa. Muutoksen jäsentämiseen on useita keinoja, mutta keskiössä on megatrendien, ilmiöiden ja heikkojen signaalien tunnistaminen sekä ennen kaikkea niiden muuttaminen toiminnaksi.

Liiketoimintamuotoiluun erikoistunut Vere Oy on rakentanut yli neljän vuoden ajan menetelmiä siihen, kuinka strateginen ennakointi ja design-lähtöinen kehittäminen tuodaan osaksi liiketoiminnan elinkaaren optimointia - ilmiöstä kaupalliseksi palveluksi. Liiketoimintamuotoilu tarjoaa toimintamallit ja menetelmät palveluiden saumattomaan lanseeraamiseen uusille markkinoille.

Torstaina 6.2. lähes 40 suomalaista yritysjohtajaa kokoontuu rakentamaan yhdessä tulevaisuuden palveluita. Vere Foresight Bootcamp kokoaa kaupan, energian ja teknologian arvoketjujen johtajat haastamaan 2020-luvun toimintaympäristöä, strategisia valintoja, tulevaisuuden asiakasprofiileja sekä edelläkävijöiden palveluiden muotoilua.

Lisätietoa antavat:

Kai Virtanen, Head of Strategic Foresight, Vere Oy
kai@vere.fi
040 736 2822

Juha Leppänen, CEO, Vere Oy
jl@vere.fi
040 172 2224

 

Aiheeseen liittyvää materiaalia

Vere Foresight Bootcamp - Strateginen ennakointi 2020-luvulla

Kuinka ilmiöt ja palvelu muotoilevat asiakkaan arkea 2020-luvulla?

Mitä on liiketoimintamuotoilu?

Strategia-design vai strateginen design - Piilaakso vs. Suomi!

Why we need to imagine different futures?