Mikäli haluat irrottautua mielipiteistä ja olla askeleen edellä asiakasymmärryksessä, sinun tulee systemaattisesti tunnistaa ensimmäisenä tulevaisuuden ilmiöt.
Määrittelemme yhdessä, mitkä tulevaisuuden ilmiöt vaikuttavat yrityksesi palveluliiketoimintaan. Valitsemme niistä keskeisimmät ja johdamme valituista ilmiöistä tulevaisuuden kilpailuedut.
Autamme lisäksi tunnistamaan sekä vastaamaan tulevaisuuden ilmiöiden pohjalta johdettuihin strategisiin kysymyksiin sekä kuvaamaan valintojen vaikutusta liiketoimintaan.
Kilpailun voimistuessa systemaattisesti rakennetun palveluliiketoimintamallin ja erinomaisen asiakaskokemuksen tärkeys korostuvat läpi arvoketjujen.
Palveluliiketoiminnan kehityksen perustana toimii ilmiöistä ja kilpailueduista johdettu tulevaisuuden asiakaspolku. Asiakaspolun sisällön ja prioriteettien pohjalta kuvaamme vaiheittain keskeiset palvelut ja ydinprosessit sekä liiketoimintamallin tärkeimmät sisällöt.
Asiakaspolun prioriteettien pohjalta rakennamme lopuksi systemaattisen tiekartan kehitykselle sekä hallintamallin tulevaisuuden palveluliiketoiminnalle.
Edelläkävijyys palveluliiketoiminnassa asettaa korkeat vaatimukset palveluille. Asiakkaat ovat entistä vaativampia ja odottavat saumatonta, emotionaalista ja vangitsevaa palvelukokemusta.
Muotoilemme ilmiöistä ja kilpailueduista johdettuja palveluita asiakaspolun varrelle ketterästi, kokeilevasti ja osallistavasti. Luomme ideoista testattavia prototyyppejä ja autamme kuvaamaan tulevaisuuden käyttäytymismalleja.
Autamme lisäksi muotoilemaan ja kuvaamaan asiakasyhteisöjä sekä erilaisia yhteiskehittämisen malleja asiakaslojaliteetin vahvistamiseksi.
Vere Design Oy on liiketoimintamuotoilun edelläkävijä, jonka missiona on luoda asiakkailleen tulevaisuuden kestävää liiketoimintaa.