Miltä näyttää teknologia­yrityksen vuosi 2020?

Kirjoittanut Riikka Tanner - 23 tammikuuta, 2020

Riikka Tanner - 23 tammikuuta, 2020

Miltä näyttää teknologia­yrityksen vuosi 2020?

Kai Virtanen - 15 tammikuuta, 2020

Kuinka ilmiöt ja palvelu muotoilevat asiakkaan arkea 2020-luvulla?

Jussi Pullola - 18 joulukuuta, 2019

Voittavan yrityskulttuurin resepti - case Kotipizza Group

Vere Oy - 29 marraskuuta, 2019

Webinaari 12.12: Kuinka rakennan faniyhteisön liiketoimintani ympärille?

Riikka Tanner - 13 marraskuuta, 2019

Miten ketterä strategia viedään käytäntöön?

Vere Oy - 29 lokakuuta, 2019

Webinaari 27.11. Design-vetoisen kehittämisen evoluutio ja johtaminen

Kai Virtanen - 11 lokakuuta, 2019

Vuorineuvos Reijo Karhinen Veren webinaarissa: “Asiakas nostettava...

Juha Leppänen - 08 lokakuuta, 2019

Strategia­design vai strateginen design - Piilaakso vs. Suomi!

Vere Oy - 04 lokakuuta, 2019

Webinaari 23.10. Ketterä strategia: strategia­muotoilu jatkuvassa murroksessa

Cecilia Kaukiainen - 03 lokakuuta, 2019

Webinaarin jälkipyykki: somessa suhisee muuttuneesta toiminta­ympäristöstä

Antti Seppänen - 20 syyskuuta, 2019

Miten ostan liiketoiminta­muotoilua?

Vere Oy - 16 syyskuuta, 2019

Webinaari: Muuttunut toiminta­ympäristö ja strateginen ennakointi 2.10.

Daniel-José Hänninen - 26 elokuuta, 2019

Liiketoimintamuotoilu ja data-analytiikka kilpailuedun mahdollistajana

Vere Oy - 05 heinäkuuta, 2019

Liiketoimintamuotoilu ja Time-to-Market seminaari 10.9.

Cecilia Kaukiainen - 25 kesäkuuta, 2019

Vere Arvoverkko: Käyttäytymistekijöiden lyömätön painoarvo myynnin...