Sulje
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
ETSI
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
Näkemyksiä palveluliiketoiminnan edelläkävijöiltä
Show all
liiketoimintamuotoilu
asiakaskokemus
asiakaslojaliteetti
yrityskulttuuri
markkinointi
Juha Salin
17.12.2020 12:41
Vieraskynä: Kuka kehittäisi kehittämistä?
Vauhti kiihtyy kiihtymistään teknologian myötä myös tiedonkulussa ja tiedon määrässä. ...
Lue lisää
Paula Laitio
30.11.2020 14:52
Valmentaminen täydentää muotoilijan työkalupakkia
Ymmärrys muotoiluajattelusta ja sen hyödyistä liiketoiminnan kehittämisessä on ...
Lue lisää
Juuso Hämäläinen
10.11.2020 10:39
Vieraskynä: Strategia vaatii onnistuakseen muutokseen tottuneen yrityskulttuurin
Vakiintuneessa toimintaympäristössä vain 20-30 prosenttia strategioista saavuttaa ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen
21.10.2020 8:47
Askel kerrallaan kohti korkeampaa design-maturiteettia
Design-vetoiseen kulttuuriin siirtyminen on viime vuosina ollut useiden johtoryhmien ...
Lue lisää
Jennie Stenbom
22.9.2020 11:29
Vieraskynä: Miten se näkyy, kun tekee sydämellään töitä?
Lomalla oli aikaa pysähtyä ja miettiä, mitä olemme läpikäyneet kevään ja kesän ...
Lue lisää
Pasi Saarinen
16.9.2020 10:01
Vieraskynä: Merkitys ohjaa menestymään
Lindströmin nimi tunnetaan maailmalla, mutta kukapa olisi uskonut, että me olemme ...
Lue lisää
Lataa lisää