Sulje
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
ETSI
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
Näkemyksiä
palveluliiketoiminnan
edelläkävijöiltä
Näytä kaikki
liiketoimintamuotoilu
Muotoilu ja asiakaskokemus
liiketoiminnan muutos
Strategia ja johtaminen
palvelumuotoilu
Paula Laitio
19.4.2021 10:47
Liiketoiminnan kehittäjä hyötyy muotoiluosaamisesta
Palvelu- ja liiketoimintamuotoilu ovat vakiinnuttaneet asemansa yrityksissä ja ...
Lue lisää
Kai Virtanen ja Daniel Hänninen
17.2.2021 8:00
Vastuullisuuden muotoilu on arjen valintoihin vaikuttamista
Vastuullisuuden muotoilu tarkoittaa taloudellisten, sosiaalisten ja ekologisten ...
Lue lisää
Juha Salin
17.12.2020 12:41
Vieraskynä: Kuka kehittäisi kehittämistä?
Vauhti kiihtyy kiihtymistään teknologian myötä myös tiedonkulussa ja tiedon määrässä. ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen
21.10.2020 8:47
Askel kerrallaan kohti korkeampaa design-maturiteettia
Design-vetoiseen kulttuuriin siirtyminen on viime vuosina ollut useiden johtoryhmien ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen
24.4.2020 10:13
Käyttäytymisen muotoilu HOOK-mallilla
Jokaisen arki täyttyy rutiineista. Aamulla herätessäsi kävelet suoraan kahvinkeittimelle, ...
Lue lisää
Kai Virtanen
12.3.2020 8:00
Kuinka toimipaikat muotoilevat kuluttajan rutiineja 2020-luvulla?
Kuluttajan mieli on taipuvainen kehittämään tapoja ja rutiineja, joita toistamme ...
Lue lisää
Lataa lisää