Sulje
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
ETSI
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
Näkemyksiä
palveluliiketoiminnan
edelläkävijöiltä
Näytä kaikki
liiketoimintamuotoilu
Muotoilu ja asiakaskokemus
liiketoiminnan muutos
Strategia ja johtaminen
palvelumuotoilu
Jennie Stenbom
22.9.2020 11:29
Vieraskynä: Miten se näkyy, kun tekee sydämellään töitä?
Lomalla oli aikaa pysähtyä ja miettiä, mitä olemme läpikäyneet kevään ja kesän ...
Lue lisää
Pasi Saarinen
16.9.2020 10:01
Vieraskynä: Merkitys ohjaa menestymään
Lindströmin nimi tunnetaan maailmalla, mutta kukapa olisi uskonut, että me olemme ...
Lue lisää
Jenni Särkkä
31.8.2020 12:18
Vieraskynä: Pandemian jälkeinen maaperän hoito
Koronaviruksen aikaansaama epävarmuuden hyökyaalto on keväästä laantunut, mutta ei ...
Lue lisää
Kai Virtanen
25.8.2020 11:08
Mitä tapahtuu, kun yritysten suhtautuminen tulevaisuuteen muuttuu?
Tulevaisuuden ennakointi on nostanut päätään viimeisen parin vuoden aikana, mutta ...
Lue lisää
Virpi Viinikainen
13.8.2020 14:07
Vieraskynä: Myötätunto ja suuri vaellus
Kevään rysäyksen lailla häränpyllyä heittäneet olosuhteet olivat ennakoimattomat ja ennen ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen
24.4.2020 10:13
Käyttäytymisen muotoilu HOOK-mallilla
Jokaisen arki täyttyy rutiineista. Aamulla herätessäsi kävelet suoraan kahvinkeittimelle, ...
Lue lisää
Lataa lisää