Sulje
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
ETSI
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
Näkemyksiä palveluliiketoiminnan edelläkävijöiltä
Show all
liiketoimintamuotoilu
asiakaskokemus
asiakaslojaliteetti
yrityskulttuuri
markkinointi
Jenni Särkkä
31.8.2020 12:18
Vieraskynä: Pandemian jälkeinen maaperän hoito
Koronaviruksen aikaansaama epävarmuuden hyökyaalto on keväästä laantunut, mutta ei ...
Lue lisää
Kai Virtanen
25.8.2020 11:08
Mitä tapahtuu, kun yritysten suhtautuminen tulevaisuuteen muuttuu?
Tulevaisuuden ennakointi on nostanut päätään viimeisen parin vuoden aikana, mutta ...
Lue lisää
Virpi Viinikainen
13.8.2020 14:07
Vieraskynä: Myötätunto ja suuri vaellus
Kevään rysäyksen lailla häränpyllyä heittäneet olosuhteet olivat ennakoimattomat ja ennen ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen
24.4.2020 10:13
Käyttäytymisen muotoilu HOOK-mallilla
Jokaisen arki täyttyy rutiineista. Aamulla herätessäsi kävelet suoraan kahvinkeittimelle, ...
Lue lisää
Kai Virtanen
30.3.2020 8:15
Kuinka poikkeamatilanteet muotoilevat rutiineja 2020-luvulla?
Menestyvä yritys ymmärtää poikkeamatilanteissa ihmisen muuttuvaa käyttäytymistä, yksilönä ...
Lue lisää
Antti Seppänen
17.3.2020 12:04
Ainoastaan kaikki muuttui
Harva meistä olisi vielä reilu kuukausi sitten arvannut, millainen myllerrys ...
Lue lisää
Lataa lisää