Jouni Linkola, Elisa Oyj:n Head of Design ja Daniel-José Hänninen, Vere Oy:n Head of Design pureutuvat syksyn webinaarisarjan kolmannessa jaksossa design-vetoisen kehittämisen evoluutioon, johtamiseen ja toiminnan mittaamiseen. Keskustelussa käydään lisäksi läpi palvelumuotoilun ja liiketoimintamuotoilun rooli kehitystoiminnassa. Tämä jakso on suunnattu erityisesti henkilöille, jotka haluavat saada paremman ymmärryksen design-vetoisesta kehittämisen nykytilasta ja tulevaisuuden kehityssuunnista.
Jouni Linkola on Elisa Oyj:n Head of Design. Linkola on palvelu- ja liiketoimintamuotoilun entusiasti. Elisalla hän johtaa design heimoa ja varmistaa yhdenmukaisen käyttäjäkokemuksen, kehittää palveluja kohti monikanavaista ajattelua ja tunnistaa kriittisiä liiketoiminnan alueita, joissa design thinking voisi tuoda lisäarvoa.
Daniel-José Hänninen on Vere Oy:n Head of Design. Hänninen on kokenut liiketoiminta- ja palvelumuotoilija, jolla on vahva ymmärrys erilaisista design-menetelmistä sekä niiden hyödyntämisestä liiketoiminnan tukena. Hänen vahvuutensa on valita kuhunkin asiakastarpeeseen optimaaliset muotoilun menetelmät sekä varmistaa, että kehitysprosessi palvelee sille asetettuja tavoitteita.
Syksyn webinaarisarjan kaksi ensimmäistä jaksoa ovat katsottavissa tallenteina. Vuorineuvos Reijo Karhinen ja Veren Head of Strategic Foresight keskustelevat mm. tulevaisuuden ilmiöistä ja trendeistä Muuttunut toimintaympäristö ja strateginen ennakointi -webinaarissa. Paula Laine, Vake Oy:n toimitusjohtaja ja Riikka Tanner, Veren Business Designer jakavat Ketterä Strategia: strategiamuotoilu jatkuvassa murroksessa-webinaarissa käytännön vinkkejä siihen, miten strategia viedään onnistuneesti käytäntöön.