Muuttunut toimintaympäristö ja strateginen ennakointi

Kai Virtanen ja Reijo Karhinen keskustelevat webinaarisarjan ensimmäisessä osassa muuttuneesta toimintaympäristöstä sekä siihen reagoimisesta strategisen ennakoinnin keinoin. Webinaarijakson aikana pureudutaan tulevaisuuden ilmiöihin ja trendeihin, palveluliiketoiminnan rakentamiseen sekä systemaattiseen asiakaskokemuksen kehittämiseen liiketoimintamuotoilua hyödyntäen. Tämä jakso on suunnattu erityisesti henkilöille, jotka haluavat ennakoida liiketoiminnan muutoksia toimintaympäristössä ja toimialansa arvoketjussa.

    • Millaiset tulevaisuuden ilmiöt ohjaavat toimintaympäristöäni 2020-luvulla?
    • Kuinka rakennetaan palveluliiketoiminnan edelläkävijöitä tulevaisuudessa?
    • Kuinka kehitän systemaattisesti asiakaskokemuksen, jonka avulla olen asiakkailleni itsestäänselvä valinta?
    • Millaisen yhteisön voimme rakentaa liiketoimintani ympärille?

Reijo Karhinen

Reijo Karhinen on vuorineuvos, työelämäprofessori ja Vaken hallituksen puheenjohtaja. Karhinen toimi OP-finanssiryhmän pääjohtajana vuosina 2007-2018. Hän on yhteiskunnallinen vaikuttaja, jolla on halua rakentaa tulevaisuutta ja uudistaa Suomea. Karhisen kiinnostuksenkohteet ovat Suomen talous, johtaminen, viestintä, nuoret, osuustoiminta ja ruokaketjun toimivuus. 

 

 

Kai Virtanen Vere Oy

Kai Virtanen on Vere Oy:n Head of Strategic Foresight. Hänellä on kokonaisvaltainen näkemys tulevaisuuden ilmiöistä, asiakaskokemuksen kehittämisestä ja palveluliiketoiminnan johtamisesta erityisesti kaupan ja teollisuuden arvoketjussa. Virtanen on toiminut liiketoimintajohdon neuvonantajana ja mentorina eri rooleissa vuodesta 1998.

 

Lue täältä lisää, miten liiketoimintamuotoilu eroaa palvelumuotoilusta. 

Näet tallenteen täyttämällä lomakkeen