Näkemyksiä palvelu­liiketoiminnan edellä­kävijöiltä

Antti Seppänen 8.2.2017 11:07

Kumppaneita – onko heitä?

”Alat sä oleen mun kaa?” Noilla sanoilla Pena loi ensimmäisiä ”seurustelusuhteita” ...
Lue lisää
Jussi Pullola 2.2.2017 10:08

Huono lojaali asiakas?

Olen ollut aina sitoutunut oman elämäni brändeihin. Nämä brändit ovat olleet osa ...
Lue lisää
Jussi Pullola 13.10.2016 10:48

NBForum2016 – 5 globaalia liiketoimintailmiötä, joista me suomalaiset olemme eri mieltä

Inspiroiva. Herättävä. Vaikuttava. Business –jengin rock-konsertti. Näillä sanoilla ...
Lue lisää
Juha Leppänen 19.9.2016 8:30

8 vinkkiä liiketoimintaa tukevan CRM-järjestelmän hankintaan

 
Lue lisää
Juha Leppänen 7.9.2016 11:37

CRM-järjestelmä vai asiakkuuksien ja yrityksen vaikuttavuuden johtaminen?

  Modernissa myynnissä ja markkinoinnissa CRM ei saa olla vain työkalu vaan ideologia, ...
Lue lisää
Jussi Pullola 21.6.2016 9:28

Miten toimiva yrityskulttuuri vahvistaa asiakaslojaliteettia?

Kun tekee paljon, niin oppii väkisinkin. Jos ei opi, niin sitten on tyhmä. ”Kyllä ...
Lue lisää
Jan-Mikael Lepistö 18.5.2016 9:52

Eksyksissä (osa 3): Ilahduta & anna enemmän!

Vuotaako asiakaskokemuksesi perälauta? Ilman asiakasta ei ole bisnestä! Tiedätkö, ...
Lue lisää
Juha Leppänen 7.4.2016 17:31

Liiketoimintamuotoilu - asiakaslojaliteetti on kaiken ajuri.

Liiketoimintamuotoilu muovaa liiketoimintamalleja asiakaslojaliteetin näkökulmasta, koska ...
Lue lisää
Juha Leppänen 12.1.2016 12:17

Kukaan ei tarvitse markkinointia?

Käyn aina ajoittain keskusteluja siitä, mikä on yrityksen tärkein toiminto tai funktio. ...
Lue lisää