Näkemyksiä palvelu­liiketoiminnan edellä­kävijöiltä

Antti Seppänen 9.8.2017 12:30

Hulluuden highway

Onko bensiini parempi kuin diesel? Pitääkö olla sähkö vai hybridi? Lopetetaanko ...
Lue lisää
Jussi Pullola 2.8.2017 9:53

Voittavan kulttuurin tanssi Tall Ship Races – miehistön kanssa

Kulttuurin tunnistaa ja aistii kaikessa siinä, miten yritys, organisaatio tai yhteisö ...
Lue lisää
Jan-Mikael Lepistö 9.3.2017 10:09

Tavoitteena rasittava palveluprosessi?

Sukulaiseni lähti puolisen vuotta sitten reissuun pitkäksi viikonlopuksi. Lento oli ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen 2.3.2017 12:01

Muista hoitaa asiakkuuksiasi - muuten sen tekee joku muu

Kauppaan lähtiessäni joudun aina tekemään päätöksen: menenkö suuremman valikoiman perässä ...
Lue lisää
Antti Seppänen 8.2.2017 11:07

Kumppaneita – onko heitä?

”Alat sä oleen mun kaa?” Noilla sanoilla Pena loi ensimmäisiä ”seurustelusuhteita” ...
Lue lisää
Jussi Pullola 2.2.2017 10:08

Huono lojaali asiakas?

Olen ollut aina sitoutunut oman elämäni brändeihin. Nämä brändit ovat olleet osa ...
Lue lisää
Jan-Mikael Lepistö 12.1.2017 10:35

Mistä joustavuutta liikkumiseen? Arvolupaukset ja kasvun haasteet

Ennen joulua harkitsin auton ostamista kolmen vuoden autottoman jakson jälkeen. ...
Lue lisää
Antti Seppänen 1.12.2016 11:14

Huono, huonompi, asiakaskokemus?

Yritykset panostavat, syystäkin, asiakaskokemuksen parantamiseen. Siihen palaa sekä rahaa ...
Lue lisää
Jan-Mikael Lepistö 28.9.2016 10:18

Kokemuksia maailmalta: palvelua kädet sidottuna, kiitos.

Olen viime aikoina miettinyt saamaani palvelua ja asioiden hoitamisen helppoutta / ...
Lue lisää