Näkemyksiä palvelu­liiketoiminnan edellä­kävijöiltä

Vere Oy 15.8.2018 8:54

Ihminen ja kultakala

Ihmisellä on nyt lyhyempi huomiojänne kuin kultakalalla: asiakas, yrityksessä tai ...
Lue lisää
Vere Oy 12.6.2018 9:08

Asiakkaan hiljainen hetki – puolen miljoonan euron potentiaali

Otin uuden kokemuksen mahdollisuudesta kiinni ja matkustin lasten kanssa Ikean bussilla ...
Lue lisää
Antti Seppänen 16.5.2018 16:22

Keinu

Lahtelainen räppäri riimittelee sujuvasti, kertoo kokeneensa huiput ja kuilut, kun ...
Lue lisää
Vere Oy 23.4.2018 13:26

Yli 50 % asiakkaistanne on valmis maksamaan enemmän

Keskustelut asiakaskokemuksen ja liiketoimintamuotoilun ympärillä tiivistyvät. ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen 10.4.2018 9:33

Uskalla epäonnistua! 3 vinkkiä asiakaslähtöiseen palvelukehitykseen

Asia, joka toimi vielä eilen, ei välttämättä toimi enää tänään. Ja asia, joka toimii ...
Lue lisää
Antti Seppänen 12.2.2018 15:53

Puhun niin totta kuin osaan.

Yrityskulttuurin toisessa ääripäässä on insinöörimäinen organisaatio, missä kukaan ei ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen 4.12.2017 14:53

Älä ole kuin Steve Jobs – kuuntele asiakastasi palvelukehityksessä

Palvelun omistajana sinulla on näkemys siitä, mihin suuntaan haluaisit palvelun ...
Lue lisää
Antti Seppänen 20.11.2017 12:25

Ruokaa vain hipstereille - wannabet älkööt vaivautuko!

AI (Artificial Intelligence eli tekoäly) on valjastettu hyötykäyttöön Salfordin ...
Lue lisää
Juha Leppänen 31.10.2017 20:32

Liiketoimintamuotoilu: Kasvua uusin kilpailueduin

Liiketoimintamuotoilussa kyse ei ole maailmaa mullistavista asioista, vaan nykyisen ...
Lue lisää