Tuotteiden ja palveluiden kehitys

Kilpailukykyisempiä palveluita ja enemmän arvoa asiakkaallesi.

Tuotteiden ja palveluiden kehitys

Kehitämme palveluidenne arvontuottoa ja houkuttelevuutta asiakkaiden silmissä. Lisäksi parannamme niiden kilpailukykyä liiketoimintainnovaatioiden sekä uusien ansainta- ja liiketoimintamallien avulla.

Tuotteiden ja palveluiden kehitys jakautuu kahteen osa-alueeseen: olemassa olevan palvelun kaupallistamiseen sekä uuden palvelun tuotteistamiseen.

Olemassa olevan palvelun kaupallistaminen ja uuden arvolupauksen tuottaminen.

Palvelu koostuu seuraavista osa-alueista:

  • Asiakashaastattelut ja ostajapersoona-analyysi
  • Digitaalisen jalanjäljen mittaus 
  • Kilpailijabenchmark
  • Pelikenttäanalyysi
  • Liiketoimintamuotoilun hyödyntäminen

Tulosten pohjalta tuotetaan yritykselle, liiketoiminta-alueelle tai palvelulle uusi arvolupaus ja viesti, joka puhuttelee ostajakohderyhmää sekä eroaa kilpailijoista. Kehityksessä voidaan hyödyntää asiakkaan valmiita materiaaleja.

 

Uuden palvelun kehittäminen

1. Teemme suojaavaa palvelukehitystä, jossa olemassa olevan ansaintalogiikan ympärille kehitetään uusia palveluita, jolloin kilpailijan on vaikeampi tulla samalle markkinalle.

2. Tuotamme kokonaan uusia palveluita ja ansaintamalleja.

3. Innovoimme ja rakennamme digitaalisia palveluita ja sovelluksia 45 päivässä.

Hyödynnämme projekteissa Vere 3D-menetelmää™, joka räätälöidään aina asiakkaan tarpeen mukaiseksi. Järjestämme myös kumppaniemme avulla innovaatiotyöpajoja sekä hackathloneja (Avanto Ventures).