Myynnin ja markkinoinnin modernisointi

Tehokkaampi myynti- ja markkinointikoneisto sekä parantunut asiakaskokemus ja asiakaslojaliteetti.

Myynnin ja markkinoinnin modernisointi

Digitalisaatio ja asiakasvalta ovat muuttaneet B2B-ostamisen. Digitaalisessa liiketoimintaympäristössä yritykset ovat aina mukana kansainvälisessä kilpailussa, jossa myös myynnin ja markkinoinnin tulee olla kansainvälistä huipputasoa. Toiminnan tulee olla asiakaslähtöistä, tavoitteellista ja läpinäkyvää.

Palvelumme sisältävät myynnin ja markkinoinnin prosessien sekä toimintatapojen modernisoinnin. Toimitamme asiakkaillemme mm. seuraavia sovelluksia: HubSpot, Salesforce, Google, SharpSpring, Pipedrive ja Musqot.

Vaikka myynnin ja markkinoinnin järjestelmät tarjoavat merkittävän avun toiminnan modernisointiin, on palvelumme keskiössä muutoksen kokonaisvaltainen läpivienti.

Myynnin ja markkinoinnin modernisointi 

  • Myynti- ja markkinointistrategia
  • Myynnin ja markkinoinnin johtamismallit sekä asiakkuudenhoitomallit
  • Myynnin ja markkinoinnin prosessit sekä palkkiomallit
  • Viestinnän ja markkinoinnin jatkuvat palvelut sekä ulkoistaminen

 

Myyntiä ja markkinointia tukevat työvälineet 

  • Markkinoinnin tehokkuuden ja tuottavuuden pilvipalvelut
  • Myynnin ja markkinoinnin automaatioratkaisut
  • Asiakkuudenhallinnan ratkaisut

Tavoitteena on entistä tehokkaampi myynti- ja markkinointikoneisto sekä parantunut asiakaskokemus ja lojaliteetti. 

Katso myös: Markkinoinnin tehokkuuden hallinta, Digitaalisen jalanjäljen mittaaminen