Sulje
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
ETSI
PALVELUT
ASIAKASTARINAT
ME
BLOGI
OTA YHTEYTTÄ
Näkemyksiä
palveluliiketoiminnan
edelläkävijöiltä
Näytä kaikki
liiketoimintamuotoilu
Muotoilu ja asiakaskokemus
liiketoiminnan muutos
Strategia ja johtaminen
palvelumuotoilu
Kai Virtanen ja Daniel Hänninen
17.2.2021 8:00
Vastuullisuuden muotoilu on arjen valintoihin vaikuttamista
Vastuullisuuden muotoilu tarkoittaa taloudellisten, sosiaalisten ja ekologisten ...
Lue lisää
Paula Laitio
25.1.2021 11:08
Minne menet, palvelumuotoilu?
Edelläkävijöiden kuukauden tutkimukseksi nostettiin Birgit Magerin kokoama julkaisu The ...
Lue lisää
Juha Salin
17.12.2020 12:41
Vieraskynä: Kuka kehittäisi kehittämistä?
Vauhti kiihtyy kiihtymistään teknologian myötä myös tiedonkulussa ja tiedon määrässä. ...
Lue lisää
Paula Laitio
30.11.2020 14:52
Valmentaminen täydentää muotoilijan työkalupakkia
Ymmärrys muotoiluajattelusta ja sen hyödyistä liiketoiminnan kehittämisessä on ...
Lue lisää
Juuso Hämäläinen
10.11.2020 10:39
Strategia vaatii onnistuakseen muutokseen tottuneen yrityskulttuurin
Vakiintuneessa toimintaympäristössä vain 20-30 prosenttia strategioista saavuttaa ...
Lue lisää
Daniel-José Hänninen
21.10.2020 8:47
Askel kerrallaan kohti korkeampaa design-maturiteettia
Design-vetoiseen kulttuuriin siirtyminen on viime vuosina ollut useiden johtoryhmien ...
Lue lisää
Lataa lisää