Vere Oy 8.2.2016 10:54:14

Palvelu yritysten digitaalisen jalanjäljen mittaamiseen

Vere Oy julkaisee palvelun yritysten digitaalisen jalanjäljen ja online-vaikuttavuuden mittaamiseen.   

Online-kanavat ovat peruspilareita rakennettaessa digitaalista liiketoimintaa ja parempaa monikanavaista asiakaskokemusta.   

Mikä on yrityksenne digijalanjälki? Kuinka näytte ja vaikutatte eri online-kanavissa? Oletteko onnistuneet sitouttamaan ihmiset SoMe-kanavissa? Miten sivunne toimivat eri päätelaitteissa ja ovatko sivut löydettävissä? Mikä on online-näkyvyytenne laatu hakukoneiden mielestä? Kuinka kilpailijanne ovat onnistuneet?

Olemme yhdessä asiakkaidemme kanssa todenneet, että jos yrityksellä ei ole vastauksia edellä mainittuihin perustaviin kysymyksiin, on heidän vaikea rakentaa kehittyneempiä digitaalisia palveluita. Lisäksi vain harva yritys aidosti tietää, kuinka hyvin he näkyvät eri online-kanavissa tai kuinka he erottautuvat esim. kilpailijoistaan.

Halusimme, että  kaikilla yrityksillä on mahdollisuus mitata nykytila, joten kehitimme kustannustehokkaan analyysin yrityksen digijalanjäljen mittaamiseen.

Analyysi tuottaa arvion mm. yrityksen onnistumisesta sidosryhmien sitouttamisessa online-kanavissa sekä verkkosivuston kyvykkyydestä tarjota sisältöjä mobiililaitteille. Lisäksi vertaamme mm. sivujenne laatua sekä liikennemäärää suhteessa kilpailijoihinne ja mittaustietokannan muihin verrokkeihin.

Analyysin yhteenvetona on Veren kehittämä online-indeksi, jossa lasketaan painotetusti kokonaisarvosana yrityksen digitaaliselle jalanjäljelle.  

Voit tutustua palvelun sisältöön ja eri versioihin täältä.

 

Lisätietoja antaa:
Juha Leppänen
CEO / Vere Oy
jl@vere.fi
+358 40 172 2224

 

avatar

Vere Oy

Vere Oy on vuonna 2015 perustettu liiketoimintamuotoilun edelläkävijä, jonka missiona on luoda asiakkailleen kasvua